Alimente care ingrasa

Afla cum poti sa slabesti 13 kg in doar 4 saptamani cu propria ta dieta generata cu o aplicatie dezvoltata de catre nutritionistii francezi. Click aici pentru a afla mai multe despre aceasta aplicatie ce a uimit medicii (P)

Deoarece doar carbohidratii contin zahar, valorile indicelui glicemic se alica numai lor. Grasimile si proteinile contin foarte putin zahar, impactul lor asupra nivelului zaharului din sange fiind neglijabil. O dieta buna recomanda alegerea carbohidratilor buni, cu un indice glicemic scazut. De asemenea, este important sa mancati grasimi nesaturate si sa limitati consumul de grasimi saturate (in special daca aveti colesterolul mare). Mai jos aveti o lista cu alimente care ingrasa, este recomandat evitarea consumului acestora pe cat posibil.

Carbohidrati rai cu un indice glicemic peste 50

bere
cartofi albi (prajiti, copti, chipsuri, piure)
paine alba
ravioli, tortellini; paste suprapreparate
cereale rafinate (de exemplu fulgii de porumb)
gris
glucoza, miere, zahar
orez alb, orez expandant, prajituri cu orez
morcovi (gatiti)
iaurt cu fructe (indulcit cu zahar)
porumb (proaspat, fiert, popcorn)
cuscus
biscuiti (din faina rafinata)
stafide, banane uscate, nuca de cocos uscata
orez ristto
tapioca
faina T55 rafinata
dulceata de fructe si jeleu (indulcite cu zahar)
ciocolata cu lapte
legume bogate in amidon (de exemplu pastarnacul, dovleacul)

Grasimi rele (saturate)

unt
untura
carne de vita grasa
carne de miel grasa
carne de porc grasa
bucati grase de carne rosie
piele de pasare
pate
margarina tare, lipicioasa
uleiuri hidrogenate
ulei de palmier
arahide
ulei de arahide
nuca de cocos
ulei de nuca de cocos
branza
smantana
lapte nedegresat
crema de branza nedegresata
iaurt nedegresat

TAGS:
15 Pareri importante
  1. Rodica Adbot says:

    Dupa ce mi-am facut testul de slabit AICI am aflat unde anume greseam de nu reuseam sa slabesc in nici un fel. Se pare ca de fapt nu este chiar atat de dificil cm credeam eu, deja am dat jos 6 kilograme in numai 2 saptamani, va urez bafta si voua va pwp:*

  1. DeeDee says:

    Ah, defapt nu mai mancam nimic, nu? Cool, traim cu aer! :)))

  2. ANDREEA says:

    AS VREA O DIETA PT SLABIT AM 170 CM INALTIME SI 62 KG AS VREA SA AJUNG LA 57KG
    DIETA CU BORS MA AJUTA SA SLABESC?ADICA SA INTELEG CA BORSUL AJUTA LA SLABIT?(PE LANGA DIETA?)MULTUMESC

  3. ANDREEA says:

    MENTIONEZ CA IAU SI L-CARNITINA DE 500

  4. Daniel says:

    Buna seara, inca asteptam articolul despre “Ce alimente sanatoase putem manca pentru a lua in greutate (insa nu grasime)” (stiu ca trebuie combinat cu sportul), insa care sunt acele alimente? Un grupa destul de mare de oameni asteapta acest articol cat mai repede. Va multumim.

  5. anca says:

    eu am nascut acum 7 luni si m-am ingrasat 8 kg(acum am 1.68 si 76 kg).Inca alaptez si nu pot sa ma infometez.Cum as putea proceda sa slabesc fara sa afectez laptele matern?

  6. danytza says:

    scrieti aici ca,cartofii nu trebuie consumati pentru a nu ne ingrasa..pai si atunci cum se face ca aveti o dieta bazata mai mult pe cartofi???????????

  7. Mariana Bucur says:

    Am scos la imprimanta aceasta lista si o voi lipi pe organizator la job.

  8. Bianca Bibi says:

    Cele mai periculoase sunt combinatiile de alimente care ingrasa mult mai rau, de exemplu carnea grasa, cartofii prajiti si painea alba si lista de combinatii ramane deschisa.

  9. Dorina says:

    @danytza: Nu exista nici o dieta EFICIENTA bazata pe cartofi prajiti :))

  10. Cosmina says:

    Acesta lista de alimente care ingrasa trebuie pusa in rama in bucatarie!

Spune-ti parerea