Fitness

Cele mai bune exercitii pentru solduri

Zona soldurilor trebuie sa fie supla, altfel riscam sa aratam foarte inestetic, astfel ar trebui sa luati in serios exercitiile pe care vi le recomandam in acest articol. Personal consider ca o fata cu soldurile pline de grasime nu atrage priviri si orice urma de feminitate dispare.

Sunt exercitii usor de executat, pentru care nu trebuie sa mergeti la o sala de fitness ci le puteti face de acasa daca aveti o saltea (vedeti cum va puteti amenaja propria sala de fitness la domiciliu).

Exercitiul 1 – culcat lateral pe saltea

Pentru acest exercitiu avem nevoie doar de o saltea de fitness pe care ne asezam pe lateral. Mana si piciorul dinspre podea trebuiesc flexate usor, iar celalalt picior trebuie tinut intins astfel incat sa faceti ridicari laterale cat mai inalte si mai rapide.

La coborarea piciorului trebuie sa aveti grija sa nu atingeti podeaua, ci sa tineti mereu muschii in tensiune, repetand acest procedeu de 80 de ori pe serie. Pentru rezultate foarte bune, executati pana la 3 seturi de 80 de repetari zilnic, pentru fiecare picior.

Cele mai bune exercitii pentru solduri

Exercitiul 2 – flexari pe un genunchi

Asezati-va in genunchi pe saltea, cu privirea fixata in fata, apoi sprijiniti-va in maini. Ridicati fiecare picior in lateral, in serii de cate 50 de repetari, mentinandu-l indoit pana la un unghi de 90 de grade.

Desi seamana foarte mult cu exercitiul de mai sus, in acesta vor fi antrenate mai multe grupe de muschi: fesierii, muschii coloanei, muschii trunchiului si a taliei, astfel incat este foarte bun de executat in fiecare zi.

Exercitiul 3 pentru solduri

Asezati-va intinsi pe partea stanga pe salteaua de fitness si ridicati piciorul drept la 90 de grade prinzandu-l cu mana dreapta. Tineti piciorul bine indoit in aceasta pozitie timp de 1 minut, apoi repetati exercitiul pe partea dreapta. Faceti exercitiul de cel putin 5 ori pe fiecare parte.

Executand aceste exercitii pentru solduri in fiecare seara inainte de culcare, sau dimineata la trezire, veti reusi in scurt timp sa ajungeti la rezultate vizibile. Daca in primele zile veti observa febra musculara, inseamna ca ati executat exercitiile corect si trebuie sa continuati. Succes!

Nici o parere


Hei! Parerea ta este importanta ;)

Spune-ti parerea