Diete

De la masura L la M in 30 zile cu o dieta ultra rapida

Cele mai multe diete fulger extreme de promitatoare par un vis indepartat, insa pot deveni realitate daca urmezi cu strictete regimul alimentar impus. Dieta care urmeaza a fi prezentata te ajuta sa scapi usor de surplusul kilogramelor intr-un timp destul de scurt. Incepe dieta in prima zi a saptamanii pentru a tine mai usor evidenta ei si respecta cele trei mese principale. Iata esalonarea ei pe cele 7 zile ale saptamanii:

Luni

Micul dejun trebuie sa fie alcatuit din branza slaba de vaca si lapte degresat, pranzul sa contina piept de pui fiert sau la gratar alaturi de salata de legume. Eliminati sosurile pe care obisnuiati sa le adaugati in salata si folositi zeama de lamaie. Ca si gustare puteti servi fructe, de preferat ar fi sa alegeti citrice, bogate in Vitamina C care ajuta la arderea grasimilor. Cina trebuie servita cu patru ore inainte de a merge la somn, iar alimentele consumate trebuie sa fie usor de digerat, puteti opta pentru carne la gratar, ciuperci gratinate si salata verde cu lamaie.

Pentru zilele urmatoare dieta este prezentata pe scurt deoarece alimentele variaza dar nu difera foarte mult. Tinand cont de sfaturile impuse de aceasta dieta, rezultatele nu vor intarzia sa apara, dupa primele 3 zile cantarul va incepe sa iti arate o scadere in greutate.

Marti

Micul dejun – iaurt dietetic cu paine prajita
Pranz – carne alba insotita de salata verde cu ardei rosu
Cina – o friptura slaba cu dovlecei la gratar si salata de cruditati cu lamaie.

De la masura L la M in 30 zile cu o dieta ultra rapida

Miercuri

Micul dejun – branza de vaca cu o felie de paine prajita si un mar
Pranzul – peste fiert sau la gratar cu morcovi si suc de lamaie
Cina – carne cu ciuperci la gratar si salata verde

Joi

Micul dejun – un ou fiert cu branza de vaca
Pranz – ton sau peste slab cu broccoli si lamaie, iar ca desert serviti un mar
Cina – carne cu dovlecei la gratar si salata de legume crude

Vineri

Micul dejun – iaurt dietetic si cereale
Pranz – carne de vita cu salata verde.
Cina- salata de legume variate si ca gustare incercati un fruct: mar, portocala, mandarina

Sambata

Micul dejun – Un pahar cu lapte degresat si o felie de paine prajita
Pranz – piept de pui la cuptor cu salata de ardei rosu
Cina – carne la gratar cu salata de ciuperci, castraveti acri si marar

Duminica

Micul dejun – branza slaba de vaca si o portocala
Pranz – piept de pui la cuptor cu salata de legume si suc de lamaie
Cina – carne fiarta cu morcovi si broccoli

Pentru ca dieta sa fie intr-adevar eficienta trebuie sa faceti miscare zilnic cate 20 de minute pentru modelarea armomnioasa a siluetei. De asemenea consuma 2 litri de apa pe zi pentru o buna hidratare si nu da la o parte nici ceaiurile.

Nici o parere


Hei! Parerea ta este importanta ;)

Spune-ti parerea