Diete

Dieta de weekend, o dieta ce se caracterizeaza prin odihna, relaxare si echilibru

Daca esti o persoana activa si nu ai in timpul saptamanii timp pentru o dieta bine pusa la punct, iar in weekend tot ce vrei este sa te relaxezi, dieta de weekend este o dieta perfecta pentru tine si te ajuta sa dai cateva kg jos si sa te simti bine.

Dieta de weekend este caracterizata prin odihna, relaxare si echilibru. Aceasta presupune doua etape: Prima etapa este cea de detoxifiere iar cea de-a doua este cea de stabilizare. Este compusa din 3 mese pe zi in care se respecta raportul de 4 parti glucide, 2 parti proteine si o parta lipide.

Regulile dietei de weekend

  • Consuma minim 2 litri de apa pe zi, mai ales in prima parte a zilei, cand apa circula mai bine in organism;
  • Nu consuma alcool sau sucuri acidulate;
  • Nu consuma grasimi sau zahar procesat;

Dieta de weekend, o dieta ce se caracterizeaza prin odihna, relaxare si echilibru

Meniu recomandat pentru dieta de weekend

Ziua 1: La micul dejun bea o jumatate de litru de apa, pe stomacul gol! 30 de minute mai tarziu, bea un suc de grepfruit iar peste alte 15 minute poti bea o cana cu lapte degresat, cu o lingurita de cacao si una de miere. La pranz poti manca peste slab fiert pe care poti pune putin ulei de masline si zeama de lamaie. Intre pranz si cina poti manca un iaurt cu o lingurita de miere si sa bei o limonada. La cina vei fierbe 1kg de praz cu 500 g de morcovi, cu 500 g de rosii si 2 tulpini de telina si vei bea 3 boluri din aceasta supa. Dupa aceea, vei consuma 3 boluri de legume, la interval de 20 de minute.

In cea de-a 2-a zi, poti repeta meniul din prima zi, insa la cina vei manca 200 de grame de peste si un bol cu legume.

In cea de-a 3-a zi vei repeta micul dejun din prima zi. La pranz, vei manca 250 de grame de branza de vaci cu iaurt si 2 lingurite de miere iar la cina poti manca 200 de grame de pui si 300 de grame de legume fierte. Intre mese poti manca 2 mere.

Nici o parere


Hei! Parerea ta este importanta ;)

Spune-ti parerea