Diete

Dieta la 30 de ani, alimentatia corecta cu care compensezi lipsa miscarii fizice

Ai trecut de varsta de 30 de ani? Nu mai esti o adolescenta iar corpul tau nu mai reactioneaza la fel ca la 20 de ani. Arderile se fac mai greu iar factorii externi sunt altii, asadar, exista posibilitatea sa iei in greutate. Primul lucru pe care trebuie sa il pui la punct pentru a evita asta sau pentru a da jos kg in plus, este alimentatia. Alimentatia ideala difera foarte mult in functie de varsta. La 30 de ani, trebuie sa inveti sa iti ingrijesti corpul pentru a te bucura cat mai mult de el. Iti recomandam o dieta care te poate ajuta in acest sens si te poate ajuta sa dai cateva kg jos.

Reguli dieta la 30 de ani

  • Consuma minim 200 g de peste pe saptamana. Acesta contine omega 3, care iti va mentine articulatiile sanatoase;
  • Elibereaza-te de stres. Stresul elibereaza un hormon numit cortizol care iti da pofta de mancare si mai ales de dulce sau sarat. Pentru o slabire sanatoasa, incearca sa te relaxezi cat mai mult;
  • Renunta la alimentele bogate in calorii. Metabolismul tau nu mai este la fel de rapid ca la 20 de ani, asadar, nu mai poti manca o intreaga punga de chipsuri fara sa pui niciun gram de grasime. Incearca sa elimini pe cat posibil alimentele de tip Fast Food, semipreparatele, prajelile si dulciurile;
  • Fa exercitii aerobe! Alearga, danseaza sau foloseste rolele sau bicicleta. Exercitiile aerobe iti accelereaza metabolismul si ard calorii;
  • Renunta la alcool sau sucuri acidulate! Chiar daca nu poti face asta de tot, incearca sa consumi maxim o data pe saptamana aceste bauturi interzise. Vei vedea o imbunatatire serioasa in starea de bine si in greutatea ta;
  • Hidrateaza-te cat mai bine cu apa plata, ceaiuri si limonada.

Dieta la 30 de ani, alimentatia corecta cu care compensezi lipsa miscarii fizice

Dupa ce ai reusit sa tii cont de sfaturile de mai sus, incearca sa iti stabilesti un meniu clar, care sa acopere toate cele 3 mese ale zilei intr-un mod sanatos.

Exemplu de meniu recomandat

Micul dejun: Opteaza pentru paine neagra, cereale integrale, lactate sau legume si fructe. Acestea iti vor da energie pentru toata ziua;

Pranz : La pranz incearca sa iti imparti meniul in 2. 50 % din aceasta masa trebuie sa fie constituita din legume verzi si 50 % din legume uscate si carne.

Cina : Pentru cina este indicat sa mananci alimente usoare care contin minerale. Poti sa te axezi pe lactate fara grasimi, fructe sau legume!

Dupa 30 de ani este ideal sa iei si suplimente alimentare din care sa iti extragi mineralele si vitaminele.

Nici o parere


Hei! Parerea ta este importanta ;)

Spune-ti parerea