Fitness

Exercitii pentru piept recomandate si modul acestora de executare

Daca vrei sa arati bine si sa ai un piept de invidiat, trebuie sa iti alegi cu atentie exercitiile pe care le vei urma, astfel incat antrenamentul sa nu fie solicitant si cu greutati mari. Daca esti fata, cu siguranta nu vrei un piept dezvoltat, cu multa masa musculara (vezi si o dieta ideala pentru cresterea masei musculare), asa cum au barbatii, ci doar sa arati bine.

Ce trebuie sa stii pentru a executa corect exercitii pentru piept

Nu executa exercitii de capul tau, ci doar dupa un model recomandat de un antrenor cunoscut, cum ar fi cele de mai jos. Unele fete considera ca facand exercitii pentru piept isi vor mari bustul, insa este un mit cu efect advers, deoarece prin antrenarea intensa a pieptului vei pierde marimea sanilor si forma acestora. De asemenea ai mare grija (vezi cum) si cu alimentatia dietelor foarte drastice deoarece aceasta iti poate influenta negativ atat forma cat si marimea sanilor.

Acest lucru nu trebuie sa va sperie si sa renuntati la antrenarea uneia dintre cele mai importante grupe musculare, ci sa va atraga atentia la executarea corecta a exercitiilor. Trebuiesc folosite greutati mici, avand ca scop tonifierea, intarirea si definirea pieptului.

Exercitii pentru piept recomandate si modul acestora de executare

Exercitii pentru piept recomandate de antrenori

Fluturari cu ganterele
Acestea se pot executa atat la banca orizontala cat si la cea inclinata sau declinata, fiind recomandat sa variati frecvent. Sunt cele mai bune exercitii pentru piept recomandate fetelor.

Impins la piept cu ganterele sau bara
La fel ca si in exercitiul anterior, pozitia bancii poate fi orizontala, inclinata sau declinata si trebuie tratam cu atentie sporita pozitia spatelui, a gatului si a capului. Se ridica ganterele in aceeasi linie cu umerii, indoindu-se coatele astfel incat ganterele sa isi urmeze traiectoria.

Flotari cu mingea
Un exercitiu foarte benefic, unde ai nevoie de o minge mare speciala pentru fitness. Principiul de executie este simplu, ca si in cazul flotarilor clasice. Tinand mainile departate la aproximativ jumatate de metru si picioarele puse pe minge, ne ridicam corpul de la podea sprijinindu-ne doar de minge si maini, dupa care executam flotarile clasice.

In cazul in care nu mergeti la sala de fitness va recomand sa cititi acest articol mai vechi legat de cum iti poti amenaja chiar acasa un mic spatiu asemeni unei sali. Acestea sunt cele mai importante sfaturi si exercitii pentru piept recomandate de marii antrenori cu privire la sexul feminin, nu uitati sa folositi greutati cat mai mici, executand un numar crescut de repetari.

Nici o parere


Hei! Parerea ta este importanta ;)

Spune-ti parerea