Retete

Mic dejun sanatos recomandat de Slabescu

Acest mic dejun sanatos te va pregati pentru o zi plina la locul de munca. Din nefericire in ziua de astazi nu mai avem timp dimineata sa ne pregatim un mic dejun sanatos cum ar trebui in mod normal, tcomai si din acest motiv trebuie sa cunoastem cum sa combinam alimentele in mod rapid astfel incat sa nu intarziem la serviciu. Din ce in ce mai multe persoane din cauza lipsei de timp renunta la micul dejun, fapt ce este total gresit deoarece aceasta nu degeaba este numita si cea mai importanta masa a zilei. Este important sa servim zilnic un mic dejun sanatos, gustos si hranitor astfel incat sa avem bateriile pline inca de dimineata pentru o zi plina.

Varianta 1 – Lipie cu fructe

Acesta este si preferatul meu, pentru a prepara acest mic dejun sanatos bogat in fructe este necesar sa va pregatiti din timp lipia din coca nedospita deoarece cele gasite din comert nu sunt la fel de sanatoase precum cea facuta de casa. In functie de gust puteti unge usor lipia cu unt obisnuit sau de arahide. Apoi presarati fructe taiate cubulete si rulati exact ca pe o shaworma. Puteti observa in imaginea alaturata cum trebuie sa arate rezultatul final. Puteti combina fructele cum doriti dar cu o singura conditie, evitati pe cat posibil combinarea a doua fructe cu un aport caloric crescut, de exemplu: strugurii si bananele. Puteti alege de exemplu un mix de mere, fructe de padure si struguri deoarece acestea sunt foarte usoare pentru stomac si va energizeaza intregul corp.

Varianta 2 – Fulgi de ovaz

Despre dieta cu fulgi de ovaz am scris chiar in articolul anterior, ei bine pentru aceasta varianta a micului dejun puteti adauga lapte si migdale. Astfel aceasta este o buna alegere pentru un mic dejun sanatos cu un continut bogat de minerale, proteine, fibre si grasimi sanatoase. Alegand aceasta varianta senzatia de satietate va persista mai mult timp datorita fibrelor din fulgii de ovaz si grasimilor sanatoase din migdale. Spre deosebire de prima varianta aceasta este multa mai usoara pentru stomac.

4 Pareri importante
  1. Manuela Adbot says:

    Dupa ce mi-am facut testul de slabit AICI am aflat unde anume greseam de nu reuseam sa slabesc in nici un fel. Se pare ca de fapt nu este chiar atat de dificil cm credeam eu, deja am dat jos 6 kilograme in numai 2 saptamani, va urez bafta si voua va pwp:*

  1. Florinutza says:

    Prima reteta pare super delicioasa 😀

  2. DyDy says:

    Ma asteptam la mai multe variante de mic dejun sanatos dar, oricum sunt bine venite

  3. Silvia says:

    BUNA.EU AM COLESTEROLUL 265(TOTAL) ,AM 1;60 INALTIME 78KG,SI AS VREA UN SFAT PENTRU A COBORI NIVELUL COLESTEROLULUI FARA PASTILE.VA MULTUMESC.UN SALUT.

Spune-ti parerea