Sfaturi

Sfaturi de slabire pentru femei cu silueta in forma de mar

Daca ai un corp in forma de mar, nu trebuie sa te sperii. Exista multe femei care se confrunta cu acest tip de silueta si sunt extrem de apreciate din punct de vedere al frumusetii lor. Totusi, trebuie sa tii cont de cateva sfaturi si sa iti cunosti punctele forte si punctele slabe, pentru a putea sa le anihilezi pe cele slabe si sa te bucuri de cele forte.

Care sunt particularitatile unei femei cu silueta in forma de mar?

O astfel de femeie dispune de picioare destul de subtiri (un mare plus pentru orice femeie care isi doreste sa arate ca un model, cititi si aici recomandari pentru infrumusetarea picioarelor), solduri inguste, umeri destul de lati si sani mari. Cu un regim alimentar sanatos si cu mult sport, aceasta femeie poate sa se bucure de un corp extrem de frumos.

silueta in forma de mar

In general, atunci cand incepe sa se depuna, grasimea se depune in partea superioara a corpului.

Astfel, daca ai o silueta in forma de mar sunt sanse destul de mari sa ai probleme cu grasimea de pe abdomen, de pe piept sau de pe fata.

Din pacate, grasimea de pe abdomen este ceva mai periculoasa decat cea depusa pe fesele femeilor cu silueta in forma de para, asadar, trebuie sa te alimentezi sanatos si sa faci sport atat pentru aspectul fizic cat si pentur sanatate. Periculozitatea apare datorita faptului ca grasimea de pe abdomen se depune atat in partea exterioara cat si in partea interioara a acestuia, putand sa creasca colesterolul, rezistenta la insulina sau hipertensiunea.

Din fericire pentru tine insa, daca iti doresti sa slabesti poti face asta mult mai repede decat o femeie cu silueta in forma de para.

Ce trebuie sa faci pentru a slabi?

In primul rand, este esential sa respecti regulile de sanatate recomandate de Slabescu: fara tigari, fara grasimi, fara alcool si fara dulciuri.

In ceea ce priveste excercitiile fizice, excercitiile cardio sunt extrem de indicate. Tot ceea ce te face sa respiri greu si sa transpiri este bun, fie ca optezi pentru mersul pe jos, pentru alergat, bicicleta sau banda de alergat.

Aceste excercitii pun inima la treaba si te feresc de bolile amintite mai sus, iti recomand vizita la un nutritionist pentru a stabilii exact cauza formei siluetei tale.

In ceea ce priveste alimentatia, poti avea un meniu bogat in peste, nuci, alune, uleiuri vegetale sau avocado. Toate acestea ajuta inima si organismul si accelereaza arderile de grasimi. Incearca sa eviti pe cat posibil grasimile si carbohidratii, mai ales cei saturati, care maresc glicemia (paste, dulciuri si paine alba)

Nici o parere


Hei! Parerea ta este importanta ;)

Spune-ti parerea