Diete

Slabeste eficient cu dieta Ketogenica

Dieta Ketogenica este bazata pe proteine si grasimi. Nu este o dieta rapida, dar avantajul acestui regim este acela ca rezultatele se mentin timp indelungat. Pentru ca efectele sa fie cele dorite tot ce trebuie sa faceti este sa urmati intocmai datele dietei si sfaturile noastre. Dieta Ketogenica are in componenta sa doua faze: faza de atac prin care metabolismul este pus in miscare si cea de mentinere, trebuie sa tineti cont mereu de regimul dumneavoastra alimentar toata viata. Pentru a urmata aceasta dieta trebuie sa va faceti un set de analize complete, iar daca medical va recomanda ce puteti urma un regim de slabit puteti incepe dieta Ketogenica.

Un alt aspect al acestui regim este faptul ca trebuie completat cu exercitii fizice. Persoanele sedentare trebuie sa isi faca un abonament la o sala de fitness pentru a se obisnui cu activitatea fizica. De asemenea trebuie sa stiti ca sportul face parte dintr-un stil de viata sanatos si este un bun aliat in lupta cu kilogramele in plus. Cu dieta Ketogenica apetitul iti va scadea, asemeni si colesterolul, pastreaza masa musculara, imbunatateste conditia fizica si stimuleaza energia psihica. Paradoxal, dieta Ketogenica este mai usor si mai ieftin de tinut decat alte diete.

Fiind o dieta bazata in special pe proteine si grasimi iti vom prezenta alimente indicate in dieta Ketogenica.
Proteine: carne de peste, porc, oaie, vita, oua, branzeturi fermentate sau cu absortie lenta, alune de padure, nuci, migdale, etc. Secretul consta in consumarea de putine proteine si sufieciente grasimi.
Grasimile(30-50 grame): uleiuri vegetale, germeni de grau, avocado, seminte de dovleac, masline, porumb, unt, cocos, slanina, ficat de porc, de pui, etc.
Fibre (20-30 grame) si carbohidrati (30-50 grame): salata, spanac, broccoli, ceapa, usturoi, varza, fasole verde, castraveti, citrice doar in cantitati mici si in anumite momente.

O zi de dieta este formata din 4 mese. Iti voi prezenta cateva meniuni zilnice.
Meniul 1
Masa 1: 20 ml ulei de masline si 200 g carne de pui la gratar.
Masa 2: 100 g crenvursti si alimente care sa contina fibre necesare digestiei.
Masa 3: 200 g carne de vita si 20 ml ulei de masline.
Masa 4: 2-3 albusuri de ou si putin ulei de masline.

Meniul 2
Masa 1: peste la cuptor cu putina smantana si broccoli.
Masa 2: muschi de porc la gratar, cu ciuperci.
Masa 3: muschi de vita la gratar cu fasole verde si sos de unt.
Masa 4: ficatei de pui la cuptor cu sos de smantana si rosii.

Meniul 3
Masa 1: omleta cu cascaval.
Masa 2: oua prajite cu spanac si unt.
Masa 3: salata de cruditati cu branza dietetica.
Masa 4: un iaurt dietetic si cateva seminte asortate, de floare soarelui, dovleac, alune si migdale.

Tine minte!!! Orice alimente ai consuma dieta Ketogenica este formata din: 65 % grasime, 30 % proteine si 5 % carbohidrati. Nu uitati de activitatea fizica. Astfel veti slabi sanatos si va veti putea bucura de greutatea dorita timp indelungat.

2 Pareri importante
  1. Alexandra Adbot says:

    Dupa ce mi-am facut testul de slabit AICI am aflat unde anume greseam de nu reuseam sa slabesc in nici un fel. Se pare ca de fapt nu este chiar atat de dificil cm credeam eu, deja am dat jos 6 kilograme in numai 2 saptamani, va urez bafta si voua va pwp:*

  1. Bogdan says:

    Da, intr-adevar, conteaza enorm de mult alimentatia in procesul de formare a masei musculare si cine nu-i acorda o atentie deosebita pierde mult. Ouale, Pieptul de pui, Somonul, Cartofii dulci, Cereale integrale de grau, Broccoli, Spanacul, Branza de vaci, Ananasul, Ovazul… sunt alimente ce nu ar trebui sa lipseasca din casa ta.

  2. Andra Adam says:

    Eu sunt instructor de fitness si urmez dieta Ketogenica de peste 5 ani, miscare fizica fac zilnic nici nu se pune problema. Am un corp foarte bine lucrat, iar greutatea mea este stabila. Personal am recomandat dieta Ketogenica tutror clientelor mele, impreuna cu putin fitness poate face minuni.

Spune-ti parerea