Diete

Slabeste in timp indelungat dar cu rezultate sigure urmand dieta la ore fixe

Pentru a ajunge la rezultatul dorit dieta la ore fixe se respecta pe o perioada indelungata. Trebuie sa iti inpui ore precise pentru mese si sa nu te lasi tentat(a) de gustari, mai ales daca sunt dulci. Trebuie sa ai intotdeauna la indemana verdeturi si salate de cruditati.

Dieta la ore fixe are totusi si cateva riscuri, in primul rand nerespectarea orelor fixe de masa scade sansa de reusita a dietei. Deoarece rezultatele incep sa se vada mai greu, iti va slabi increderea si vei fi tentata sa renunti incepand cu cea de-a doua saptamana. Cum ai mancat cel putin 10 zile doar o medie de 1.400-1.500 de calorii pe zi, revenirea la tentatii si alimentatia dinaintea inceperii dietei te va aduce fix in punctul de la care ai pornit. Dieta la ore fixe are ca elemente de baza branza, carnea de vita si marele.

Luni

Mic dejun: 100g iaurt, 100g bicuiti, 1 banana
Pranz: 50g paste, 10 g branza, 200g fasole boabe cu 1 lingura ulei, 1 portocala
Cina: 200g carne slaba de vita fiarta, 200 g spanac fiert cu o lingurita de ulei, 1 mar

Marti

Mic dejun: 150 ml lapte, 2 lingurite de miere
Pranz: 50 g paste cu 10 g branza slaba, 200g legume fierte, 30 g paine integrala, 1 portocala
Cina: 200 g carne de vita la gratar, 100 g salata cruditati cu 1 lingurita de ulei, 1 pahar vin alb

Miercuri

Mic dejun: 150 ml de lapte, 2 lingurite miere
Pranz: 50 g orez, 10 g branza, 100 g salata cruditati cu 1 lingurita de ulei, 1 mar
Cina: 50 g paste cu suc de rosii, 100 g urda cu 1 lingurita ulei, 200 g legume crude cu 1 lingurita de ulei, 1 mar

Joi

Mic dejun: 100 g iaurt, 100 g biscuiti
Pranz: 2 oua fierte, 50 g sunca, 100 g salata cruditati cu 2 lingurite ulei, 30 g paine integrala, 1 portocala
Cina: 50 g paste, 200 g varza cruda cu 2 lingurite ulei, 1 mar

Vineri

Mic dejun: 100 g iaurt, 100 g biscuiti
Pranz: 50 g spaghete cu 100 g ciuperci, 300 g legume fierte cu 2 lingurite ulei, 1 banana
Cina: 200 g peste la gratar cu 20 g masline verzi, 100 g legume crude cu 30 g branza rasa si 2 lingurite ulei, 1 portocala.

Sambata

Mic dejun: 50 ml lapte, 2 lingurite miere
Pranz: 50 g paste cu dovlecei, 100 g piept de pui la gratar, 100 g salata de cruditati cu 1 lingurita ulei, 30 g paine integrala, 1 mar
Cina: 50 g peste la gratar, 30 g paine integrala, 300 g conopida fiarta cu 1 lingurita ulei, 1 pahar de vin alb

Duminica

Repeta la elegere unul din meniuri.

Urmand dieta la ore fixe puteti sa slabiti pana la 10 kilograme pe luna.

2 Pareri importante
  1. Manuela Adbot says:

    Timp de 4 ani am tot incercat diferite diete clasice si produse de slabit dar degeaba! Intr-un final am descoperit dieta Rina de aici ce m-a ajutat sa dau jos 6kg in numai 2 luni! Este solutia perfecta!

  1. valeria says:

    interesanta dieta si mi se pare ok…insa as vrea sa stiu daca se poate schimba carnea de vita cu cea de pui….apoi am vazut ca in ziua de marti este in meniu paste si legume fierte cu paine…painea nu este cumva in plus? sau este o gresala? oricum se mananca pastele, mai este nevoie si de paine?

  2. Viorica says:

    O sa incep sa tin si eu aceasta dieta, pare OK

Spune-ti parerea