Diverse

Slabeste fara dieta si fara sport

Exista foarte multe diete rapide care te ajuta sa scapi de kilogramele in plus foarte repede. O dieta de acest gen te slabeste de puteri, te expune la riscul de a te imbolnavi, te va lasa infometat, iar in scurt timp vei lua din nou in greutate. Din ce in ce mai multe femei se confrunta cu problema kilogramelor, iar slabitul nu este un proces usor.

A urma o dieta nu este usor, mai ales o dieta care impune respectarea orelor de masa sau mai ales daca implica si activitate fizica. Sportul si dieta sunt principalii aliati pentru a te mentine sanatos si a scapa si de kilogramele in plus insa tot mai multe femei nu pot sa respecte un astfel de stil de viata si aleg metode de slabit rapide.

In continuare te vom sfatui cum poti sa slabesti fara sport si dieta.

Consuma portii mici de mancare!
Trebuie sa consumi fibre, proteine si putine grasimi pentru a ajunge la senzatia de satietate. La o masa ideala, in farfuria ta trebuie sa se gaseasca toata cele 3 componente pentru a te simti satula timp indelungat si pentru a nu cadea in plasa gustarilor nesatoase dintre mese. O gustare sanatoasa si benefica in acelasi timp este constituita fie dintr-un cartof copt sau un iaurt degresat.

Nu prelungi senzatia de foame, deci nu te infometa!
Fie ca vrei sa slabesti sau doar sa iti menti greutatea actuala tot nu trebuie sa te infometezi. O reducere drastica a aportului caloric nu va face altceva decat sa iti incetineasca metabolismul, organismul tau va slabi si va incepe sa arda din masa musculara pentru a avea energie ca sa poate functiona. Pentru a scadea numarul caloriilor de la 2 500 la 2 000 nu trebuie sa reduci cantitate de mancare decat cu 20 %. Corpului ii ia o saptamana sa se obisnuiasca cu noua portie de calorii si treptat poti sa mai scazi.

Acorda mai mult timp fiecarei mese!
Dupa cum stii senzatia de satietate e data de creier. Daca mananci pe fuga, fie si un baton cu cereal care este bogat in fibre, vei constata ca in scurt timp iti este iarasi foame. Acorda-ti timp pentru a savura mancarea, fii atenta la ce mananci si stai la masa. Mesteca foarte bine fiecare inghititura.

Caloriile se mananca, nu se beau!
Bauturile carbogazoase, in special sucurile sunt bombe calorice. O singura doza de suc contine in jur de 200 de calorii si de cele mai multe ori nu ne rezumama doar la o doza. Inlocuieste sucul cu apa plata sau ceaiuri, consumand cat mai multe lichide de acest fel.

Nu te priva de poftele delicioase!
Nu este normal sa consumi doua ciocolate pe zi, dar poti sa mananci un cub de ciocolata pe zi. Este benefic si pentru creier deoarece ii va adduce aportul de glucoza de care are nevoie si nu te expui unui risc foarte mare de a te ingrasa. De asemenea poti sa te rasfeti si cu prajitura preferata sau o inghetata, dar in portii reduse.

Substituie alimentele!
Alege intotdeauna un aliment mai sarac in calorii. De exemplu in locul unui fruct la o gustare poti sa mananci un iaurt dietetic, iar peste cafeaua de dimineata substituie frisca cu putin lapte degresat. Daca pentru o salata vei alege un dressing fara grasimi si vei schimba dressingul de smantana cu otet balsamic atunci vei slabi usor si fara prea mult efort.

Nici o parere


Hei! Parerea ta este importanta ;)

Spune-ti parerea